sreda, 19. avgust 2015

orhideje...

Spet sem se malo poigrala s čudovitimi orhidejami Najlepšega para.... 
Odtis štampiljke sem pobarvala z distress blazinicami, katerim sem za perlast izgled dodala še malo perfect pearl prahca. Ker sem barvala več orhidej hkrati mi je ostalo kar nekaj barve na podlagi, zato sem s papirjem pobrisala barvo iz podlage in dobila "mavrično" ozadje. 
S pomočjo Tininih romantičnih okvirjev, sem izrezala odprtino. Dodala sem prozorno folijo, nekaj perlic, ki mi jih je podarila Marina iz spletne trgovine Mavelu in tako je nastala shaker voščilnica. 
Na koncu sem voščilnico zaključila še s Tininim napisom iskrene čestitke. 




Voščilnico prijavljam v galerijo meseca avgusta Najlepšega para.

1 komentar:

  1. Lepo si izkoristila barvo za ozadje. Orhideje pa spet vrhunsko pobarvane.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer